duminică, 20 aprilie 2008

Arhitectura

Specializare: Arhitectura

Specializare

Forme de invatamant

Durata studiilor

Arhitectura

Cursuri de zi

6 ani





Decan

Prof.univ.dr. arh. Emil Creanga

Prodecan

Prof.univ.dr. ing. Paul Popescu

Prodecan

Conf.univ.dr.arh. Sorin Minghiat

Cancelar

Conf.univ.dr.arh. Iuliana Ciotoiu

Catedra de Studiul teoretic
al arhitecturii

Conf.univ.dr.arh. Hariton Ana Maria

Catedra de Sinteze de arhitectura

Conf.univ.dr.arh. Mahu Adrian Viorel

Catedra de Proiectare de arhitectura

Conf.univ.dr.arh. Panculescu Catalina


Principala misiune pe care Facultatea de Arhitectura si-o propune este aceea de a realiza o complementaritate in raport cu invatamantul de stat, aprofundand acele domenii ale pregatirii pe care evolutia actuala a societatii, aflata in tranzitie catre economia de piata, le impune.

Astfel, consideram prioritara pregatirea viitorului arhitect pentru o activitate independenta in cadrul atelierului sau firmei sale private, viitorul profesionist fiind capabil a-si conduce propriile proiecte si constructii pe intreg fluxul managerial, de la ofertare pana la predarea la cheie a constructiei, cuprinzand relatiile cu beneficiarii, cu autoritatile de specialitate, cu antreprenorii si furnizorii. Pentru aceasta, procesul de invatamant cuprinde cursuri de economie, legislatie, management si marketing.

Un comentariu:

angela iordan - nu am blog spunea...

Buna ziua , ma numesc Angela Iordan , sunt din Targoviste si am nevoie de un raspuns din partea dumneavoastra la o intrebare foarte importanta pentru existenta mea. Sunt o persoana cu foarte multe calitati si lucrez proiectare de vreo 12 ani . Am 45 de ani ,imi place foarte mult ceea ce lucrez - si partea de arhitectura si cea de rezistenta a proiectelor . Am totusi o mare lipsa :nu am urmat cursurile niciunei facultati din motive independente de mine.( Mai am 8 frati) Acum imi tin singura casa -am o fiica studenta in anul trei la dumneavoastra si la constructii-face exact ce n-am reusit eu. Totusi as dori sa intreb daca am posibilitatea , cu taxele aferente sa urmez cursurile facultatii pe care o conduceti in timp restans - eventual doi ani intr-unul - pentru ca muncesc mult si VREAU aceasta realizare. Va multumesc si va rog cu tot respectul sa-mi transmiteti un raspuns. M-ar interesa si daca mai am posibilitatea sa ma inscriu acum si sa recuperez. VA MULTUMESC.