duminică, 20 aprilie 2008

Drept si Administratie publica

Specializare Forme de invatamant Durata studiilor
Drept

Administratie publica

Cursuri de zi 3 ani Cursuri cu frecventa redusa 3 ani Invatamant la distanta 3 ani

Decan

Prof.univ.dr. Dinuica Doinel

Prodecan

Conf.univ.dr. Rudareanu Mariana

Prodecan

Conf.univ.dr. Jidovu Nicu

Prodecan

Lect.univ.dr. Paun Roxana Daniela

Prodecan

Lect.univ.dr. Albu Emanuel

Cancelar

Lect.univ.dr. Fainisi Florin

Catedra de Drept public

Prof.univ.dr. Florescu Grigore

Catedra de Drept privat

Prof.univ.dr. Carjan Lazar


Scoala viitorilor juristi isi desfasoara activitatile intr-un edificiu pe cat de modern si elegant, pe atat de functional. Dotata cu aula de 5 stele si mai multe amfiteatre, cu sali de seminar spatioase si luminoase, laborator de criminalistica, biblioteca si sali de lectura, toate inzestrate cu mobilier, aparatura si tehnica de calcul de ultima generatie. Facultatea de Drept ofera conditii de studiu la un inalt nivel si se inscrie, fara discutie, in categoria privilegiata a elitei institutiilor europene de invatamant superior.

Folosesc cuvantul scoala pentru ca aici, gratie valorosului corp didactic, activitatea de cercetare stiintifica armonios conjugata cu aceea de invatamant a dat nastere unei autentice si inconfundabile scoli de drept. Absolventii facultatii sunt astfel cunoscuti si recunoscuti in mediile juridice dupa calitatea si cantitatea cunostintelor dobandite, dupa amprenta stiintifica imprimata de dascalii lor de-a lungul anilor de studiu.

32 de comentarii:

camy spunea...

vreau sa stiu mai multe despre cum as putea intra la aceasta facultate si cat este taxa de inscriere si taxa pe an.va multumesc

militaru.florin97@yahoo.com spunea...

vreau sa stiu daca am fost admis la facultatea asta?

miha spunea...

-cum pot afla ce materii se fac la Administratie publica si de ce carti are nevoie o studenta la distanta la aceasta facultate??

Moni spunea...

Vad ca nimeni nu isi da in nici un fel interesul de a raspunde la intrebarile studentilor. Incercati sa pastrati aparenta ca e totusi o facultate..

Sergiu M spunea...

vreau sa stiu exact cand incepe sesiunea pt Drept si administratie publica ID?

claudia airizer spunea...

ce materii se fac in an I sem I administratie publica cluj-napoca
si evidente ce examene vor fi!!!!!!!!!!

Unknown spunea...

am absolvit facultatea de drept in 1996 FF ,am picat examenul de licenta la drept civil si am promovat la drept penal si TSD.Vreau sa intreb daca pot participa la examenul de licentza din sesiunea de iarna -vara 2009,la iasi nu la Bucuresti si cat este taxa de licenta.Multumesc ast rasp.

daisy spunea...

salut.are cineva raspunsurile la dr financiar,an 2,administratie publica?va rog,,multam.

daisy spunea...

are cineva raspunsuri la grile?dr financiar?...nu?...da?...daisy_hsd@yahoo.com

daisy spunea...

sau,poate la institutii de dr procesual penal?

hoza paul spunea...

student la drept anul 1....am nevoie de ceva ajutor cu referire la cursuri si data examenelor....va rog dak stiti ceva....help me!

Moni spunea...

Paul, inregistreaza-ti pe www.spiruharet.ro . Acolo o sa gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Cursuri, orar, examene, etc. Daca nu te descurci si ai nevoie de ajutor , mony_a18 e id-ul meu de mess

stefania spunea...

am nevoie de ajutor nu stiu nimic referitor la examene sunt studenta la drept anul 1 la buzau si nu stiu cand dau examen daca e greu etc pls help me

Moni spunea...

Stefania e valabil si pentru tine ce i-am spus lui Paul

ony spunea...

sunt studenta anul 1 la drept ID Pitesti si as vrea sa stiu cum pot sa-mi fac cont pentru a ma informa de cursuri,examene etc.Mentionez ca am incercat sa-mi fac cont pe www.spiruharet.ro dar din pacate, Pitestiul nu exista deocamdata.Help me! please!Multumesc.

mikytza18 spunea...

cine ma poate ajuta cu subiectele {testele grila}din anulI la drep si administratie publica

claudia airizer spunea...

numai din luna decembrie se poteaza pe site spiru haret grilele

claudia airizer spunea...

draga ony adresa mea de e-mail id este claudiaairizer@yahoo,com daca inca nu ai reusit sa te inregistrezi pe site spiru haret da-mi un semnal cand vezi ca sunt conectata
e simplu cred ca probleme ai la gasirea facultatii acelasi lucru l-am patit si eu sunt din cluj si apartinem de brasov

Unknown spunea...

buna sunt Sorina si sunt studenta in anul I la drept si administratie publica si nu pot sa ma inscriu pe www.spiruharet.ro

Unknown spunea...

va rog frumos,multumesc mult

claudia airizer spunea...

buna sunt claudia airizer acum o sa-ti spun pasii si tie si la altii care o sa mai intampine propleme in a se loga pe site spiru haret www.spiruharet.ro
apoi login
apoi cnp id
apoi facultatea aici e problema e sja brasov cel putin clujul de brasov apartine apoi parola
apoi avizier virtual si aici o sa gasesti in momentul in care o sa se posteze grilele de examene si rezultatele SUCCES adresa de e-mail id meu e claudiaairizer@yahoo.comapropo inainte de acesti pasi trebuie bineinteles sa te autenfifici in partea dreapta sus scrie logare autentificare

Anonim spunea...

sunt anul 1 DAP ID CONSTANTA SI NU POT SA-MI CREEZ UN CONT,NU STIU CE SE INTAMPLA, CE FAL DE FACULTATE E SI ASTA?

silvia spunea...

sunt silvia din Iasi,ID drept an I si nu ma pot loga pe site-ul Spiruharet.ro,nu stiu planul de inv,data examenelor,cum ma pot loga pe site pentru a afla cele de mai sus?multumesc anticipat,

Iacob Maria spunea...

Buna sunt inscrisa in anul 2 drept id si as dori sa stiu unde as putea gasi examenele si rezolvarile?mai am o mica problema...eu nu sunt inscrisa pe forum studentilor,cum as putea face?nu am aceea parola,va rog,ma poate ajuta cineva?astept raspuns pe adresa de gmail:iacobmar@gmail.com Va multumesc!

alina spunea...

sunt studenta anul 1ID drept si nu stiu de unde asi putea sa iau niste cursuri.....cine ma poate ajuta....multumesc anticipat...id meu dangerousmindz@yahoo.com

alexandramiron29 spunea...

care sunt pasii de creare a unui cont la biblioteca virtuala (sunt in anul III)? mersi

opariuc anca spunea...

vreau si yo sa stiu mai multe de aceeasta faculate si daca cineva mar putea sa ma ajute in legatura cu intrebarile grile..sau ceva de genul care a intrat acum...sa-mi deea sa invatz si yo va rogg mult de tooot va las la dispozitzie id meu de mess micutza_fluturash

kamy spunea...

buna..sunt anul 1 la id bucuresti la administratie publica.cine ma poate ajuta si pe mine sa imi spuna de unde sa invat sau cum sa fac rost de grilele acelea,avand in vedere faptul ca pe 13 ian 2009 este primul examen.cei care ma pot ajuta..id-ul meu este flory_camy89

elena spunea...

Sunt studenta la anu III Drept,are cineva subiectele rezolvate la examenul de duminica 11.01.2009

geo spunea...

vreau si eu materiile de aceasta materie drept vsi administratie publica......sa specific caut un domeniu fara matematica sau cu mai putina matematica

oana spunea...

as dori sa stiu daca ma pot transfera de la Universitatea stefan cel mare suceava, drept anul II zi la facultatea spiru haret suceava drept id?

oana spunea...

vreau sa stiu dak ma pot transfera de la universitatea stefan cel mare drept anul II zi la facultatea spiru haret drept id?